Etykiety

środa, 9 listopada 2011

Bezglutenowe Muffiny Łaciate

Przedstawiam "babeczki". Jest to jeden z dwóch przepisów, który często wołają moje córki. Moim zdaniem na zwykłej mące te muffiny są super. Niestety na mące bezglutenowej nie są one aż tak puszyste jak w oryginale. Nie mniej polecam, dzieci są zachwycone:)

 

Składniki:
  • 280 g mąki bezglutenowej (mix do wypieków),
  • 1 łyżka proszku do pieczenia b.g.,
  • szczypta soli,
  • 115 g cukru,
  • 2 jajka,
  • 250 ml mleka,
  • 6 łyżek oleju słonecznikowego lub 85 g roztopionego masła,
  • 1 łyżeczka ekstraktu z wanilii,
  • 2 łyżki kakao.
Wykonanie:
Piekarnik nagrzać do 200st C. Wszystkie składniki wymieszać ze sobą. Ciasto nałożyć do foremek i piec przez 20minut do suchego patyczka.
Córka koniecznie chciała rodzynki na muffinkach. Podpowie mi ktoś co zrobić aby się nie spalały i ładnie wyglądały na babeczkach?

Pozdrawiam i życzę smacznego.

2 komentarze:

  1. Muffiny wyszły świetne!!!! Moje Dzieciaczki się nimi właśnie zajadają!!!! Ja robiłam je z miksu Balvitenu. Po raz pierwszy piekłam muffiny dla mojego bezglutenowego Synka i efekt przeszedł moje oczekiwania!!!! Polecam serdecznie!!!!
    Gosia Mama Słodkiego Bezglutenowca

    OdpowiedzUsuń