poniedziałek, 27 października 2014

NOWA ODSŁONA

Witajcie,

WRACAM, WRACAM, WRACAM :) tęskniłam za blogowaniem i w końcu znowu mogę robić to co uwielbiam :) 
Przenoszę swojego bloga, ponieważ sam temat diety bezglutenowej jest już dla mnie nie wystarczający ;).  Wciąż rozszerzam swoje horyzonty kulinarne i chciałabym się nimi z Wami dzielić :)
Ponieważ wciąż w mojej kuchni DOMINUJE dieta bezglutenowa, więc osoby "unikające" glutenu znajdą tam inspiracje dla siebie, ZDROWĄ inspirację, chociaż i małe grzeszki też się pojawią (np. ciasta urodzinowe :D) :)

Zapraszam Was na stronę:

http://kuchniadietetyka.blogspot.com/

17 komentarzy:

  1. Super, że wróciłaś!! Ciesze się i na pewno widzimy się na jego nowej odsłonie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. to tutaj nie będziesz się pojawiać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juhuuu, reaktywacja. No, dobre wieści :) Trzymam kciuki za jeszcze więcej i częściej pojawiały się wpisy na blogu.

      Usuń
  3. trzeba zapisać nowy link do nowego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No tak powrót powrotem a tu nadal cicho... i co tu jeść?

    OdpowiedzUsuń
  5. I pyszności jak nie było tak nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe informacje można to znaleźć. Bez zwłoki sprawdzę kolejny blog.

    OdpowiedzUsuń
  7. No i bardzo fajnie, dlugo czekałem na nowe wpisy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno tam zajrzymy choć wydaje mi się, że i tu będziemy wracać choćby z samego sentymentu... Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To bardzo fajna informacja! Czekamy na wpisy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, będzie coś się działo na blogu ?

    OdpowiedzUsuń